1397-12-20 12:21
1150
0
61832
هنرمند کردکویی:

حدود 3 سال است کمتر از آقای نورقلی پور خبر داریم/ دیر به فکر احداث استخر و مراکز تفریحی در کردکوی افتادید/ سپاه تنها حامی اقشار مختلف مردم است

هنرمند کردکویی گفت: در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد و نقش رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: نماینده محترم زمانی که رأی می خواستند به خانه تک تک مردم سر می زدند و در مجالس اکثر مردم شرکت می کردند اما در حدود 3 سال است که کمتر خبری از آقای نورقلی پور داریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ میلاد گیلانی هنرمند جوان شهرستان کردکوی در نشست «۴۰ سالگی انقلاب با چهل جوان کردکوی» که بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز هر چه دارم از هنر خصوصا تئاتر است.

وی ضمن ابراز خرسندی از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای مسعودی از زمانی که بعنوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند به اندازه توانشان دست بسیاری از هنرمندان را گرفتند اما آقای مسعودی در حوزه ارشاد تنها هستند.

نویسنده طنز قارنلی و قارتلی شهرستان کردکوی با بیان اینکه در بحث فرهنگ سازی به شدت ضعیف هستیم، افزود: متأسفانه بدلیل عدم هماهنگی که بین نهادهای فرهنگی و هنری وجود دارد نمی توان خوب عمل کرد.

در حدود 3 سال است که کمتر خبری از آقای نورقلی پور داریم

گیلانی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد و نقش رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: نماینده محترم زمانی که رأی می خواستند به خانه تک تک مردم سر می زدند و در مجالس اکثر مردم شرکت می کردند اما در حدود 3 سال است که کمتر خبری از آقای نورقلی پور داریم.

وی با عنوان اینکه ما جوانان با نماینده خود حرفها داریم، افزود: ما در شهرستان کردکوی مدیران مدافع می خواهیم نه مهاجم، چرا که متأسفانه اکثر مدیران ما مهاجم و عاشق گل زدن هستند.

مدیران شهرستان کردکوی از نخبگان و فعالان حوزه های مختلف دفاع کنند

هنرمند جوان شهرستان کردکوی متذکر شد: مدیران شهرستان کردکوی از نخبگان و فعالان حوزه های مختلف دفاع کنند و چوب لا چرخ این افراد نکنند.

گیلانی با تأکید براینکه هنرمندان شهرمان مظلوم هستند، خواستار زنده کردن تئاتر کردکوی و رساندن آن به درجات عالیه و روزهای درخشان گذشته شد.

وی با بیان اینکه می شود به جوانان اعتماد کرد، افزود: مسئولان شهرمان باید به جوانان بیشتر اعتماد کنند و فکرها و خلاقیت ها و پتانسیل های جوان شهرمان که آینده ای روشن را برای مردم ما می سازد حمایت کنند.

بسیار دیر به فکر احداث استخر و مراکز تفریحی در کردکوی افتادید

نویسنده طنز قارنلی و قارتلی با اشاره به اینکه مسئولان شهرمان بسیار دیر به فکر احداث استخر و مراکز تفریحی در شهرستان کردکوی افتادند، متذکر شد: امروز بخاطر بی توجهی نسبت به جوانان و نوجوانان بجای احداث استخر و فرهنگ سرا باید به مراکز ترک اعتیاد در کردکوی افزوده شود.

گیلانی با عنوان اینکه ما جوانان باید خودمان روی پاهای خودمان بایستیم، افزود: نباید چشمان ما به دستان مسئولان باشد تا شاید مسئول دلسوزی پیدا شود و برای مردم قدمی بردارد.

هیچ گونه اقدام اساسی برای جذب گردشگر و اشتغالزایی در کردکوی صورت نگرفت

هنرمند تئاتر شهرستان کردکوی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت فعلی جذب توریسم و گردشگر در شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: طبیعتی به این زیبایی داریم که اصلا هیچ گونه اقدام اساسی و قابل قبولی برای جذب گردشگر و اشتغالزایی در شهرستان کردکوی صورت نمی گیرد و هیج منطقه گردشگری و توریستی و تفریحی با امکانات مطلوب و قابل قبول برای مردم شهرمان و مسافران ایجاد نکردند.

وی ضمن گلایه از شهرداری کردکوی اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم از نظر زیباسازی شهری اقدام قابل توجهی صورت نگرفت.

سپاه تنها حامی اقشار مختلف مردم است/بایداقدامات ارزشمند سپاه قدر دانسته شود

گیلانی ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اذعان کرد: امروز تمامی هجمه ها بر روی سپاه پاسداران است، اما سپاه تنها حامی اقشار مختلف مردم است.

هنرمند جوان کردکویی با تأکید براینکه سپاه پاسداران همواره اقدامات ارزشمندی در شهرستان انجام می دهد، افزود: باید این اقدامات قدر دانسته شود و مردم شاهد این زحمات صادقانه و خالصانه سبزپوشان ولایت باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.